Práce v Komunikačním centru

Komunikační centrum České pojišťovny se stará o komunikaci s klienty, kteří se na nás obrací prostřednictvím telefonu. Před nedávnem jsme oslavili 10 let od našeho vzniku. V současné době fungují naše týmy v Brně a Pardubicích. Aktuálně zaměstnáváme 260 operátorů v 19 týmech. Jsme pyšní, že odbavíme kolem 4 milionů hovorů ročně, v průměrném čase strávíme s klientem necelé 4 minuty. Celý chod Komunikačního centra mají na starost dispečeři, kteří řídí celý provoz. Metodici a koučové pak pomáhají operátorům s nestandardními situacemi, udržují nadstandardní znalost a školí naše nováčky.

Proč pracovat v Komunikačním Centru

Důvody, proč vás to bude bavit na plný úvazek

  • Vyděláte si, včetně nadstandardních odměn v závislosti na výkonu
  • Čerpáte široké spektrum benefitů
  • Pracujete v přátelském prostředí, kde si kolegové pomáhají
  • Můžete u nás kariérně vyrůst
  • Nabízíte smysluplný produkt, který pomáhá
  • Zdokonalíte se na školeních na míru a díky koučování
  • Získáte až 8 000 Kč za doporučení nového kolegy

Důvody, proč tě to bude bavit na brigádu

  • Pomůžeme ti v osobním rozvoji a vše se naučíš od odborníků
  • Naplánuješ si směny tak, jak potřebuješ
  • Jméno České pojišťovny ti pomůže v další kariéře
  • Poznáš nové přátele
  • Pracuješ v příjemném prostředí lokality v blízkosti centra města
  • Čeká tě odměna za doporučení nového kolegy 1 000 Kč
  • Sisinky aneb každý den něco k oslazení života – bonbony a čokolády pro všechny

Naše prostředí

Inspirujte se úspěchem