Specialista péče o klienty

Česká pojišťovna, člen skupiny Generali, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Specialista pro servisní podporu VIP obchodníků..

Co u nás budete dělat?

  • poskytování telefonické a písemné podpory VIP obchodníkům České pojišťovny při sjednání, aktualizaci či změně pojistných smluv,
  • dotazy k produktům životního pojištění,
  • zpracování dokumentů (kontrola dat, provádění změn, zániků, řešení nestandardních stavů na pojistných smlouvách).

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
  • praxi v oboru – znalost životního pojištění (výhodou),
  • vysoká úroveň psané i mluvené komunikace,
  • znalost práce na PC (word, outlook v pokročilé úrovni), Excel - základní úroveň,
  • časovou flexibilitu,
  • odpovědnost, svědomitost, pečlivost,
  • důslednost, schopnost logického uvažování a smysl pro detail.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zázemí stabilní, silné společnosti, vítěze soutěže Zaměstnavatel pro region Praha 2016,
  • práci v příjemné pracovní prostředí a se vstřícnými kolegy,
  • odborné zaškolení,
  • bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty ČP a partnerů...).

Doplňující informace

  • pracoviště: Praha - Pankrác
  • nástup: dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Filip Lazár
Na Pankráci 1720/123
140 20  Praha 4-Nusle
Česká republika