Asistent/ka ředitele

Česká pojišťovna, člen skupiny Generali , hledá do svého týmu vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Asistent/ka ředitele.

Asistent/ka u nás:

  • spravuje pracovní rozvrh managementu obsluhovaných úseků
  • eviduje docházku a stravenky týmů
  • poskytuje asistenční servis při jednáních
  • připravuje podklady pro management
  • vyřizuje provozní objednávky prostřednictvím SAP

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost práce na PC – MS Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Word)
  • proaktivitu, vstřícný přístup a ochotu se učit
  • pečlivost, svědomitost, samostatnost, spolehlivost

Nabízíme:

  • příležitost kariéry v dynamickém prostředí Generali
  • zajímavou práci v profesionálním týmu
  • profesní rozvoj
  • širokou škálu benefitů - 5 týdnů dovolené, sickdays, osobní volno a další možnost čerpání volna, Multisport, příspěvky na produkty, možnost stravování přímo v budově aj..

Dopňující informace

  • pracoviště: Praha 4, Pankrác
  • nástup: co nejdříve

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Karolína Kozderová