Specialista Customer Experience

Máte zkušenosti z provozu (call centrum, likvidace, správa, obchod), dobře se orientujete v souvislostech a umíte si věci spojit? Dokážete tvořit a baví vás to? Máte radost, když se Vám podaří něco prosadit, uvést v chod a vidíte výsledky? Říkáte ano? Pak nabízíme šanci stát se součástí týmu, který se řídí mottem "překážka je příležitost".
Aktuálně obsazujeme pozici Specialisty Customer Experience pro lokalitu Praha s občasnými služebními cestami do Brna a Pardubic.

Co bude vaším úkolem

  • Měření klientské spokojenosti primárně v obchodní síti
  • Budete vyhodnocovat a interpretovat zpětnou vazbu, kterou získáváme od klientů, navrhovat aktivity na zlepšení a sledovat dopad realizovaných aktivit na klientskou spokojenost
  • Spolupráce a komunikace s klíčovými partnery ve firmě
  • Budete tvořit, myslet, komunikovat, zavádět a vyhodnocovat

Jak si vás představujeme

  • Máte výborné komunikační schopnosti a dokážete vyjednávat na všech úrovních
  • Uvažujete nad tím, co je dobré pro klienta a baví vás zkoušet nové věci
  • Máte spoustu energie, zápal a nadšení, nevzdáváte boj při první překážce
  • Ideálně máte zkušenost s projektovým managementem, ale co je pro nás ještě důležitější je to, že se řídíte selským rozumem, pracujete samostatně a dotahujete věci do konce
  • Práce s Excelem Vám není cizí, zvládnete základní funkce i kontingenční tabulky
  • Ovládáte komunikaci v anglickém jazyce a nebojíte se pravidelných callů s Milanem a Londýnem

Když se domluvíme, jak to bude vypadat

  • Jsme velká firma, o zábavu tu není nouze
  • Jde nám o to, aby se vám u nás líbilo a dobře pracovalo, postaráme se proto i o vzdělávání a odborný růst
  • O stravenkách, notebooku a telefonu asi mluvit nemusíme…

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Michaela Čudová