Mzdový/á účetní a Personalista/Personalistka

Náplň práce

  • Zpracování mezd a plnění legislativních povinností spojených s agendou mezd.
  • Odesílání podkladů k důchodům a dávkám na SSZ.
  • Zajišťování odvodů na Penzijní fondy a Životní pojišťovny.
  • Součinnost při externích kontrolách – FÚ, SSZ, ZO, ÚP, IP.
  • Personální administrativa a správa databáze zaměstnanců.
  • Příprava pracovněprávních dokumentů při vzniku, změnách a ukončování pracovních poměrů a dohod konaných mimo PP.
  • Vedení spisové evidence.
  • Zabezpečování legislativních povinností plynoucích zejména ze Zákoníku práce a Zákona o zaměstnanosti.

Očekáváme

  • SŠ s maturitou.
  • Alespoň 3 roky praxe v oblasti mzdového účetnictví.
  • Znalost pracovně právní legislativy.
  • Znalost SAP HR modul výhodou.
  • Znalost MS Office na uživatelské úrovni.

Nabízíme

  • Smysluplnou a užitečnou práci pro jednoho z TOP zaměstnavatelů v ČR.
  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Samostatnou a zodpovědnou práci.
  • Flexibilní pracovní doba (pevná část 9-15 hod.) a možnost čerpat homeoffice.
  • Spoustu různých benefitů, ze kterých si vybere opravdu každý – pár příkladů: 5 týdnů dovolené + dalších 5 dní volna, Cafeterie, kantýna v budově, cestovní pojištění na 1 rok na celý svět za 100 Kč i pro rodinné příslušníky, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, stravenky v hodnotě 100 Kč a celá řada dalších.

Doplňující informace

  • Místo pracoviště: Brno
  • Nástup: 1. 7. 2019 nebo dle dohody (nejdříve 1. 4. 2019)

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Monika Rakouská
Na Pankráci 123/1720
140 21  Praha
Česká republika