Výkonná asistentka IT ředitele s angličtinou

Útvar IT České pojišťovny zanedlouho opustí (kvůli mateřským povinnostem) asistentka IT ředitele Lucka a proto potřebujeme najít novou prima asistentku, která mu bude nejen vypomáhat, ale rovněž bude schopna samostatně zastřešit několik zajímavých administrativních agend.

Co všechno bude Vaše práce?

Odborná administrativní práce (70% práce)

  • práce v SAP/Iris
  • správa liniových a projektových nákladových středisek v IT (vystavení objednávek, příjem, evidence a kontrola faktur)
  • uzávěrky na konci roku (tvorba dohadných položek, evidence a kontrola rozpočtu)
  • komunikace s účtárnou, controllingem a s dodavateli

Asistentská práce pro ředitele IT (20% práce)

  • vedení kalendáře, organizace schůzek a služebních cest
  • organizace výjezdních porad a teambuildingů
  • správa motivačního rozpočtu (př. Vánoční večírek, výjezdy)
  • vyúčtování drobných výdajů, platebních karet a služebních cest
  • asistentský servis při poradách (př. sumarizace podkladů pro finální report od manažerů, objednávka občerstvení, zápisy z porad)
  • denní komunikace v anglickém jazyce (úroveň B1 – B2)

Běžná administrativní práce (10% práce)

  • administrativní servis a podpora dalším manažerům - přímým podřízeným IT ředitele (př. objednávka a distribuce stravenek a kancelářských potřeb, pošta, schvalování dovolených, zajištění občerstvení, přidělování práv a parkovacích míst)
  • koordinace cca 7-8 kolegů spravujících týmový IT web v Sharepointu (jednou měsíčně uzávěrka při aktualizaci článků na IT web)
  • IT HERO (kvartální organizace a nákup cen pro oceňované kolegy)

Hledáme milou a pohodovou kolegyni, která:

  • umí otevřeně komunikovat (čili se nebojí říct, když s něčím nesouhlasí nebo se zeptat, když něco neví)
  • je pečlivá, spolehlivá a důsledná (jednoduše má ve svých věcech pořádek)
  • má s podobnou prací již nějaké zkušenosti
  • umí pracovat s kancelářským softwarem MS Office
  • zná práci v SAPu (není podmínkou)
  • umí mluvit anglicky (jsme převážně Češi, ale IT ředitel je anglicky mluvící)

Co u nás nabízíme?

  • smysluplnou a užitečnou práci na HPP pro jednoho z TOP zaměstnavatelů v ČR
  • tým příjemných a profesionálních kolegů a kolegyň
  • příležitost realizovat svoje nápady (přestože jsme korporace se všemi + a -, realizujeme změny a dáváme šanci novým podnětům)
  • přes 100 různých benefitů, ze kterých si vybere opravdu každý - pár příkladů: 25 dní dovolené + dalších 5 dní volna, možnost home officu, firemní posilovna zdarma, výborná kantýna přímo v budově, Multisport karta, Cafeterie a mnoho dalšího

Místo výkonu práce: Praha 4 – Pankrác
Nástup: dle domluvy / duben 2019

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce.

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Helena Ivančíková
Na Pankráci 123/1720
140 21  Praha-Nusle
Česká republika