Dispečer/ka call centra v Brně

Česká pojišťovna, člen skupiny Generali, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici dispečer/ka komunikačního centra.

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat hladký provoz call centra (hospodařit s kapacitami)
  • Plánovat směny, obědy a dovolené pro operátory
  • Pracovat na projektech a rozvojových aktivitách call centra
  • Komunikovat s partnery v rámci firmy i mimo ni
  • Spravovat a vytvářet provozní reporting nebo analýzy

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • Ochotu učit se novým věcem
  • Pozitivní přístup k práci s počítačem, především s balíčkem MS Office
  • Zodpovědnost, samostatnost
  • Výborné komunikační dovednosti (slovem, písmem)
  • Analytické schopnosti
  • Nebát se vzít na sebe zodpovědnost
  • Schopnost práce pod tlakem, ale i lidský přístup

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Možnost kariérního růstu
  • Práci v týmu přátelských kolegů
  • Spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká, ale bude znamenat výzvu
  • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, dalších 5 dnů volna na zdravotní nebo osobní účely, Cafeterie, stravenky v hodnotě 100 Kč, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty ČP a partnerů...)

Doplňující informace

  • pracoviště: Brno - Královo Pole
  • nástup: 1. 4. 2019/dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Kristýna Zárubová
Purkyňova 101
612 00  Brno-Královo Pole
Česká republika