CRM Specialista – Junior

Česká pojišťovna, člen skupiny Generali, hledá spolehlivého, precizního člověka, který by se rád zapojil do řízení aktivit retence a který by byl rád za svůj rozvoj z oblasti CRM a budování vztahu se zákazníky.

Co bude vaše práce

  • postupná expertní role v části retenčního procesu z pohledu produktu, procesu nebo komunikačních nástrojů
  • samostatná exekuce jednodušších aktivit v části retenčního procesu a vylepšování vybraných retenčních témat, které do našeho týmu spadají
  • práce s reportingem, analýzami a zodpovědnost za jejich kvalitu, správnost a dochvilnost
  • příprava prezentací retenčních aktivit pro následné předávání informací v naši společnosti
  • administrativní podpora seniorních specialistů v týmu a příprava podkladů o jejich aktivitách

Jak si vás představujeme

  • min. SŠ vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy)
  • pokročilá znalost práce s PC (Excel – kontingenční tabulky, Word, PPT) podmínkou
  • dobré analytické myšlení a vynikající time-management
  • energická, aktivní osobnost s proaktivním přístupem
  • preference vlastního rozvoje a snaha učit se nové věci
  • zkušenost s prací na exekuci DM kampaní, kampaní v call centru nebo marketingových adresných kampaní výhodou, ale ne podmínkou

Když se domluvíme, jak to bude vypadat

  • jsme firma s více než čtyřmi tisíci zaměstnanci, o zábavu tady není nouze
  • jde nám o to, aby se vám u nás líbilo a dobře pracovalo, postaráme se proto i o vzdělávání a odborný růst
  • o stravenkách, notebooku a telefonu a dalších benefitech pro zaměstnance asi mluvit nemusíme…
  • čeká na vás tým kolegů, kteří se dovedou navzájem podpořit a sdílet svoje zkušenosti a znalosti

Doplňující informace:

  • místo výkonu práce: Praha 4 – Pankrác
  • nástup: dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Michaela Čudová