Specialista podpory klientů – noční tým

Jste sova? Nevadí Vám pracovat v noci? Jste ten typ člověka co chce mít volno přes den a pracovat v noci? Chcete pracovat pro jednu z největších pojišťoven na trhu? Jste komunikativní a chcete být v úzkém kontaktu s klienty? Je tu pro Vás šance nastartovat svou kariéru u České pojišťovny, člena skupiny Generali, která aktuálně hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Specialista podpory klientů – noční tým.

Pracovní náplň:

  • Zajištění telefonické podpory externích a interních klientů na příchozích hovorech - vyřešení servisních požadavků.
  • Příjem a zpracování požadavků od klientů a dotazů k pojistným událostem.
  • Samostatná administrativní činnost a práce s interními systémy.

Požadujeme:

  • Maturitní vysvědčení nebo jste v procesu dodělávání maturity.
  • Sympatickou a přátelskou povahu jakéhokoliv věku, která nezkazí žádnou srandu, ale svoji práci bere vážně a zodpovědně.
  • Svoji práci v klientském prostoru chápete jako možnost pomoci druhým.

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek (40 hodin/týdně).
  • Pracovní doba PO - NE: 12 hod. v rozmezí 19:00 - 07:00..
  • Možnost plánovat si směny dle svých potřeb.
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský přístup, kvalitní zaškolení.
  • Zajímavé zaměstnanecké výhody (týden dovolené navíc + dalších pět dní navíc, stravenky, příspěvek na životní pojištění, nebo penzijní připojištění, výrazné slevy na produkty, sportovní aktivity, úrazové pojištění pro všechny zaměstnance...)

Doplňující informace:

  • Pracoviště: Třída Míru - Pardubice
  • Nástup: ihned/dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.

Kontakt

Česká pojišťovna a.s.
Filip Lazár
třída Míru 2647
530 02  Pardubice
Česká republika