Práce v Call centru

Call centrum České pojišťovny se stará o komunikaci s klienty, kteří se na nás obrací prostřednictvím telefonu, e-mailu či chatu. Existujeme od roku 2003. Dlouhodobě se nacházíme v lokalitách Brno a Pardubice a nově také na detašovaném pracovišti v Hodoníně. Aktuálně je nás cca 300 kolegyň a kolegů a tvoříme jeden velký tým. Jsme pyšní, že odbavíme kolem 4 milionů požadavků ročně, průměrně strávíme s klientem necelých 6 minut. Celý chod Call centra mají na starost dispečeři, kteří řídí provoz. Metodici a koučové pak pomáhají operátorům v každé situaci, udržují nadstandardní znalost a školí naše nováčky.

Proč pracovat v Call centru u lídra na trhu

Čím vás ohromíme na plný úvazek

  • Půjdete domů s velmi pěknou výplatou
  • Zcela jistě vyčerpáte široké spektrum benefitů
  • Pracujete v moderním a klimatizovaném prostředí, kde si kolegové rádi pomáhají
  • Karierní posun jistý a žádaný
  • Všichni vnímáme jasný smysl naší práce
  • Chcete-li, budete pracovat z domova (home office)
  • Získáte až 20 000 Kč za doporučení nového kolegy

Čím vás zlákáme na brigádu

  • Rozvineme vás nejen v rámci komunikace
  • Směny si plánujete tak, jak je vám libo
  • Práce pro ČP se bude ve vašem CV náramně vyjímat
  • Navážete nová přátelství v našem soudržném kolektivu
  • Pracoviště je v blízkosti centra města i různých VŠ
  • Čeká na vás odměna za doporučení nového kolegy 3 000 Kč
  • Každý den vás nemine něco sladké k dochucení života

Naše prostředí

Inspirujte se úspěchem

Podívejte se, jak to u nás NEchodí